מדיניות החזרים
החנות מחויבת להציע שירות לקוחות מעולה ולהבטיח את שביעות רצון הלקוח. במקרה של החזרה או פגם במוצר, ניתן לפנות אלינו לקבלת החזר כספי או החלפה בהתאם לתנאים הבאים:

החזרת מוצרים:

הלקוח רשאי להחזיר את המוצר תוך 14 ימים מקבלת המוצר, בתנאי שהמוצר לא נעשה בו שימוש ושהוא באריזתו המקורית.

מוצרים שנעשו בהזמנה אישית לא ניתן להחזיר.

לא ניתן להחזיר פרחים, עציצים, מארזים ובלונים.

פגמים במוצרים:

אם המוצר הגיע פגום או לא תואם את ההזמנה, ניתן להחזיר אותו בתוך 14 ימים מיום קבלתו ולקבל החזר מלא או מוצר חלופי, לפי בחירת הלקוח.

החזרת מוצר פגום תוכל להתבצע באופן עצמאי או באמצעות שליח, כאשר המשלוח יכוסה על ידי החנות.

תהליך ההחזרה:
הלקוח יוכל להחזיר את המוצר באמצעות דואר רשום או שליח. הלקוח אחראי להחזרת המוצר במקרים של מוצר שאינו פגום, ובמקרה של מוצר פגום – עלויות המשלוח יכוסו על ידי החנות.

החזר כספי:
לאחר קבלת המוצר המוחזר, ייבדק האם הוא עומד בתנאים להחזרה (לא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית) וההחזר הכספי יתבצע תוך 48 שעות.

החזר במקרים של שירותים:

אם השירות שסופק לא היה לפי הציפיות או לא ניתן, יש לפנות לחנות בכתב, ואנחנו נטפל בהחזרת הסכום או בהחלפה של השירות שניתן.