משלוחי פרחים בראשון לציון

[vc_row css=".vc_custom_1575563216088{background-image: url(https://www.tulip-flowers.co.il/wp-content/uploads/2019/12/rose-1400952_1920.jpg?id=2840) !important;}"][vc_column][vc_column_text]

רוצים לשלוח פרחים למישהו שיקר ללבכם? צריכים פרחים לשבת? לאירוע?

טוליפ פרחים מתמחה כבר 15 שנה במשלוחי זרי פרחים יפיפיים לכל מטרה ולכל כיס !

אנו חנות משלוחי פרחים בראשון לציון והסביבה אשר מבצעת משלוחים בראשל"צ לכל האזור.

[/vc_column_text]

לייעוץ חינם ופרטים נוספים

התקשרו עכשיו: 0723341658
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="5/6"][vc_column_text]

יש סיבות טובות רבות לקנות או לשלוח זר פרחים: יומולדת לחברה, יום נישואין להורים או סתם הפתעה לקראת שבת. החלטנו לקבץ עבורכם רשימה מרעננת של רעיונות והצעות עבור משלוחי פרחים בראשון לציון .

לפניכם עשרה רעיונות, המתחילים באותיות העיר, על פי סדרן. הנה, מתחילים!

[/vc_column_text][vc_column_text]

ראשונים תמיד אנחנו – אנו מבצעים משלוחי פרחים בראשון לציון , לוקחים את הפרחים ברצינות, ומציעים לכם פרחים טריים ורעננים בכל ימות השבוע, שזירה מקצועית, שירות אדיב ומשלוחים. נשמח להציע את הפרחים הראשונים בעונה, הראשונים על הבוקר, או פשוט את המשלוח הכי זריז והכי מושקע שתקבלו.

אהבה – אם אתם תוהים מהי הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מזמינים פרחים, אנחנו יכולים לספר לכם ש"הכל בגלל האהבה"! אנו שוזרים זרים לאוהבים לכבוד ימי נישואין, ולנטיינ'ס דיי, הצעות נישואים ועוד.

שושנים – שושן הוא פרח גדול, אצילי ויפהפה, בצבעים של לבן (שושן צחור), ורוד, צהוב וכתום. שושנים נקראים גם "ליליות", ועל ענף אחד ישנם כמה ניצנים, שהולכים ונפתחים לאט לאט. זהו פרח שמתאים לזרים בעלי מראה מרשים ומכובד, או למעוניינים בזר גבוה, מאחר והגבעול ארוך במיוחד.

ורדים – ורדים הם אחד ממיני הפרחים המבוקשים ביותר! אצלנו תוכלו להרכיב זר ורדים צבעוני או בעל גוון אחיד, בצבעים של לבן, צהוב, כתום, אדום, ורוד, סגול, בורדו ועוד. מתאימים במיוחד לזרי כלה, בתוך זרים רומנטיים או כזר פרחים לשבת.

נישואין – ראשון לציון היא אחת הערים הגדולות בארץ, וככזו, מתקיימות בה מדי שנה חתונות רבות. אנו, חנות פרחים בראשון לציון ונשמח ללוות אתכם בפרחים כל הדרך לחופה ולהתאים לכם זר למעמד הצעת הנישואין, זרי כלה וזרי פרחים לקישוט האולם או גן האירועים שבו מתקיימת החתונה.

לשלוח פרחים – משלוחי פרחים בראשון לציון – לפעמים מתנה פשוטה או מחווה ידידותית עושה הבדל גדול. משלוח פרחים הוא אחד הדברים המשמחים והמעודדים שאפשר לקבל. משלוחי פרחים הפכו בימינו לפשוטים במיוחד לביצוע. את מגוון הזרים והפרחים אתם יכולים לראות ולבחור מבעוד מועד בגלריית התמונות שלנו. כל מה שנשאר לכם הוא להרים טלפון, ואנחנו כבר נבחר עבורכם את הפרחים הטריים והיפים, נשזור, נצרף כרטיס ברכה אם תרצו, ונשלח!

צהוב – וגם אדום, ורוד, לבן, סגול, ירוק, כתום, ואפילו כחול ותכלת – אצלנו מחכים לכם פרחים בכל צבעי הקשת. הצבעוניות העזה של הפרחים היא שהופכת אותם, בין היתר למשמחים כל כך. מאחר והתחלנו בצהוב, אז נספר לכם שחמניות צהובות, למשל, הן פרחי קיץ מובהקים, והן מרשימות מאוד ומזכירות בצורתן ובצבען את השמש. כאשר אתם בוחרים פרחים לזר, כדאי לשים לב לצבעוניות. תוכלו לבחור בזר שבו מגוון מיני פרחים בעלי גוון אחד, או לשלב בין שניים, שלושה ואף יותר גווני פרחים, ולקבל זר ססגוני ועליז במיוחד.

יום הולדת – פרחים מתאימים לכל גיל ולכל טעם, ואין כמעט מי שלא ישמח לקבל פרחים. זהו גם פתרון נפלא כמתנת יום הולדת לבני משפחה מבוגרים, לעמית לעבודה או לחברה טובה. אנו שוזרים גם זרים מיוחדים לימי הולדת בצורות שונות, ונשמח להציע לכם תוספות כסרטים, כרטיסי ברכה ועוד.

נרקיסים, נוריות – נרקיסים ונוריות הם פרחים עונתיים, המגיעים אלינו בחורף, יחד עם כלניות ופרחי חורף נוספים. הנרקיסים הם עדינים ומפיצי ריח, והנוריות צבעוניות ומקסימות, ויחד הם משתלבים לזר שמזכיר טיולי ילדות, מרחבים פתוחים וניחוחות נפלאים.

עכשיו, כשלפניכם הרבה סיבות טובות ורעיונות נפלאים להזמנת משלוחי פרחים בראשון לציון , אתם פשוט מוזמנים! התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה הקשורה אל משלוח פרחים בראשל"צ והסביבה!

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/6"][vc_single_image image="2738" img_size="full" alignment="center"][/vc_column][/vc_row]

Translate »